UNDERSÖK MIG, SNÄLLA DOKTOR BAJSKORV


Kommentarer
Postat av: Helen

Helt normalt :)

2010-12-01 @ 17:47:35
Postat av: Emma

AHHAHAHAH OMG AS GARVAR!!

2011-10-19 @ 22:00:21
URL: http://mellotiora.blogg.se/
Postat av: Lisbeth

Jag äter ofta lite bajs från mig själv. Tycker det är jättefräckt och jag blir mycket kåt när jag gör det. Det händer ibland att några ser det. Sen måste jag onanera. Medan jag håller på med det, brukar jag ofta äta en liten bajskorv till. När jag har sex (och det har så ofta som möjligt) tycker jag om att slicka i röven. Jag älskar att dricka mitt eget kiss. Jag är bisexuell och har också gärna sex med hundar. Men dom slickar jag inte i röven. Men jag tar kuken i munnen medan jag runkar på den, och sen sväljer jag det hela. Gör det också på hästar ibland. Jag har också blivit knullat av hundar. Och nu är jag mycket kåt, så nu ska jag äta mitt bajs och onanera. Till slut bara detta: Jag har skrivit sanningen. Jag kan inte hjälpa det. Jag är bara så. [email protected]

2015-03-15 @ 08:25:01
Postat av: Lisbeth

Jag äter ofta lite bajs från mig själv. Tycker det är jättefräckt och jag blir mycket kåt när jag gör det. Det händer ibland att några ser det. Sen måste jag onanera. Medan jag håller på med det, brukar jag ofta äta en liten bajskorv till. När jag har sex (och det har så ofta som möjligt) tycker jag om att slicka i röven. Jag älskar att dricka mitt eget kiss. Jag är bisexuell och har också gärna sex med hundar. Men dom slickar jag inte i röven. Men jag tar kuken i munnen medan jag runkar på den, och sen sväljer jag det hela. Gör det också på hästar ibland. Jag har också blivit knullat av hundar. Och nu är jag mycket kåt, så nu ska jag äta mitt bajs och onanera. Till slut bara detta: Jag har skrivit sanningen. Jag kan inte hjälpa det. Jag är bara så. [email protected]

2015-03-15 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0